Alla inlägg under augusti 2010

Av Mildred - 23 augusti 2010 19:52

Imorgon ska jag till skolan hela dan om jag är frisk men om jag är sjuk ska jag bara till skolan och ta skol fotot sen hem så vi vet inte idag hade jag 36,9 i feber så jag hade lite i dag ;). Heej då    MVH Mildred  PS komentera gärna  

Av Mildred - 23 augusti 2010 18:38

Mildred, jag är också sjuk! Och är också hemma från skolan!! Nu ska jag gå. BYE!!  

Av Mildred - 22 augusti 2010 19:47

Idag kom jag hem från pappa kul jag är sjuk tråkigt ska inte till skolan i morgon kaske om jag ska det ska jag leka med ida det ska bli kul om hon kan asså hon kanske inte kan. Har ont i halsen och täpt i näsan jag tog tempern jag hade 36,9 stod de men jag ska ta tempern i morgon och om jag har feber får jag inte gå till skolan;( men jag hoppas jag inte har;) det var allt för mig MVH Mildred   hoppas ni kommenterar HEJ DÅ 

Av Mildred - 22 augusti 2010 19:47

Idag kom jag hem från pappa kul jag är sjuk tråkigt ska inte till skolan i morgon kaske om jag ska det ska jag leka med ida det ska bli kul om hon kan asså hon kanske inte kan. Har ont i halsen och täpt i näsan jag tog tempern jag hade 36,9 stod de men jag ska ta tempern i morgon och om jag har feber får jag inte gå till skolan;( men jag hoppas jag inte har;) det var allt för mig MVH Mildred   hoppas ni kommenterar HEJ DÅ 

Av Mildred - 22 augusti 2010 14:53

Nu är jag hos min kontakt-familj. Och det är en kille är som fyller 16. Så vi ställde till med kalas!! Jag ar hoppat studs-matta & lite sånt. Snart blir det nog tårta. Inte för att jag gillar tårta men lite kan man ju äta iallafall;) "Små" barnen leker i deras rum och jag sitter vid deras bärbara-dator. De leker affär:) Jag såg på en film igår, med Adam Sandler!!! Han är jätte-söt!!!!!! Jag ska titta på lite blider på internet. Altså med honom på! SES SEN; HEEJDÅ!!!

Av Mildred - 22 augusti 2010 13:01

Den kan jag messa, jag vill inte att alla ska få veta den!! BYE

Av Mildred - 21 augusti 2010 15:56

Ida bara en fråga? jag undra vad är din adress undra bara????

Av Mildred - 21 augusti 2010 08:18

Idag ska jag åka till pappa i stockholm undra va vi kommer att göra hoppas vi kommer bada i ett äventyrs hus  Ida jag vill bara säga tack för att du skrev att jag var världens bästa kompis detsamma ska jag bara skriva du när världens bästa    jag ska få passa en jätte stor hund hos pappa fast bara kanske hihi det var allt för mig hej då hoppas ni kommenterar detta hej då   

Presentation

Hej vi är två tio åriga flickor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards